آقای رییس جمهور ۷ سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟

علیرضا نظری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی ساعت در نطق میان دستور ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت:  در برابر مجاهدت مردان و زنان خط مقدم جبهه سلامت در این روزهای سخت کرونایی سر تعظیم فرود می‌آورم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، متاسفانه شاهد ارسال پالس‌های مجدد کرنش، سازش و التماس برای گشودن باب مذاکره در اظهارات رئیس جمهور، وزیر خارجه کشور، اهالی ساختمان پاستور و روزنامه‌های زنجیره‌ای برای سردمداران کاخ سفید  بوده ایم. آقای رئیس جمهور روز 21 آبان اظهار داشتند که هدف ما این است تحریم لغو شود و به راحتی در تعامل با جهان باشیم و هدف این است فشار تحریم را از شانه مردم برداریم. هرکجا فرصت فراهم باشد اقدامات و وظایف خودمان را انجام می دهیم کسی حق ندارد فرصت سوزی کند، باید از فرصت‌ها بر مبنای ملی و وحدت ملی استفاده کنیم.

مدعیان اصلاحات و اعتدال می‌خواهند کشور را وارد دور باطل تازه‌ای نمایند

وی در ادامه تصریح کرد: مدعیان اصلاحات و اعتدال که طی 7 سال گذشته همه مسائل کشور را به آمریکا و برجام گره زده و سفره مردم را هر روز کوچکتر از روز قبل کرده‌اند، این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده اقتصاد کشور را در پیروزی این یا آن نامزد ریاست جمهوری آمریکا جست‌وجو می‌کنند. این جریان سیاسی که هیچ برنامه‌ای برای برون رفت مشکلات کشور ندارد، در تلاشند با ایجاد دوقطبی مخرب دیگری و دادن آدرس‌های غلط کشور را وارد دور باطل تازه‌ای نمایند.

نظری همچنین اظهار کرد: آیا دولتمردان کشورمان و مدعیان اصلاحات و اعتدال آن هم پس از 7 سال آزمون و خطا این حقیقت مسلم را درک نکرده‌اند که مهار تورم و حل بسیاری از مشکلات امروز کشور به مذاکره و تحریم ربطی ندارد و با اندکی تدبیر، همت، شجاعت، غیرت و ایمان بخدا بجای کدخدا قابل حل است.

بایدن بازگشت به برجام را آغازی برای تشدید محدودیت‌های هسته‌ای می‌داند

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس یازدهم یادآور شد: وقتی آقای بایدن در اظهارات خود عنوان می‌دارد، راه هوشمندانه تری برای سخت گیری بر ایران وجود دارد، در واقع ایشان بازگشت به برجام را آغازی برای تشدید محدودیت‌های هسته‌ای و برجامی و ابزاری برای فشار بیشتر به ایران در حوزه‌های دیگر نظیر موشکی، منطقه ای و حقوق بشری لحاظ نموده است. آقای رئیس جمهور چطور هنوز به دنبال گشایش از سوی کاخ سفید هستید؟ 7 سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟ باید چند بار از یک سوراخ گزیده شوید؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور؛ رهبر معظم انقلاب هم تاکید و تصریح فرمودند که «مسیر رفع تحریم‌ها را یکبار امتحان و چند سال مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدید، راه خنثی سازی و غلبه بر آنها در مقابل ما قرار دارد.» بنابراین لطفا مجددا به بیراهه نروید.

تلاش دولت برای نشان دادن  FATF به عنوان نسخه نجات کشور

نظری خطاب به رئیس جمهور، افزود: دوستان و هم حزبی‌های جنابعالی در طول سال‌های گذشته همواره تلاش نموده‌اند نسخه‌های تقلبی نظام جهانی مانند سند 2030 و FATF را نسخه نجات کشور جا بزنند و با استفاده از نفوذ در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور را به پذیرش آنها وادار نمایند. و این روزها فعال شده‌اند که بجای بازگشت به ظرفیت های درونی سند جعلیFATF را احیاء نمایند. آقای رئیس جمهور چطور به سندی تن می‌دهید که از 37 عضو این معاهده بعضی خود نشانه برجسته پولشویی، تامین مالی تروریسم و اشاعه آن هستند که دولت تروریسم آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و قاتلان شهید سلیمانی و فخری زاده از آن جمله اند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت شریف ایران؛ رئیس جمهور امروز به جای پاسخ به کاهش ارزش پول ملی تا سقف یک پنجم، پراید بالای 100 میلیونی، کاهش ارزش سهام خرد بورس، تشدید تحریم‌ها، فشار به طبقات متوسط و پایین جهت تعطیلی فزاینده مراکز تولیدی، اختلاس‌های فزاینده، حقوق های نجومی و دها موضوع دیگر که بر زمین مانده به دنبال فرافکنی و آدرس غلط است.

ابزار مقصر تراشی برای ناکامی‌ها کارایی خود را از دست داده است

وی یادآور شد: آقای روحانی امروز دیگر ابزار مقصر تراشی برای ناکامی‌ها با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت شریف ایران کارایی خود را از دست داده است. برای یکبار هم که شده به ملت صداقت نشان دهید و با صراحت اعتراف کنید که از ابتدا مرد اداره کشور آنهم در شرایط سخت نبوده‌اید، این اعتراف هم برای دنیا و آخرت خودتان خوب است و هم برای ملت و کشور./

اشتراک گزاری

درباره ی shora-markazi

همچنین ببینید

تشکیل دولت جوان حزب اللهی گامی موثر در تحقق تمدن نوین اسلامی است

معاون امور استانهای شورای ائتلاف در همایش هم اندیشی شورای ائتلاف نیروهابی انقلاب اسلامی استان مرکزی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *