پیگیری مرکز مطالبه گری درخصوص اسکان بیشتر در شهر جدید امیرکبیر

دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی

دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: یکی از مسائل شهر جدید امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده مانند ارتقای زیر ساختها برای اسکان هرچه بیشتر مالکین است.

سید سعید میر نظامی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز جمعی از اعضای مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی از شهر جدید امیرکبیر بازدید کردند و جلسهمطالبه‌گری از مسئولان شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مجموعه برگزار شد گزارش اقدامات انجام شده ارائه شد و اعضای مرکز مطالبه گری ضمن قدردانی از نقاط قوت موجود، دغدغه‌های مردمی را به مسئولین منتقل کردند و خواستار تلاش برای رفع نقاط ضعف شهر از بدو تأسیس تا به حال شدند.
دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یکی از مسائل شهر امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده برای اسکان هرچه بیشتر مالکین مانند پیگیری برای ارتقای زیر ساختهای بهداشتی، درمانی، آموزشی و حمل و نقل است.
میرنظامی افزود: تسریع در ساخت واحدهای ثبت نامی در طرح مسکن اقدام ملی، تاکید بر کیفی سازی واحدهای در دست ساخت، هویت بخشی و تاکید بر معماری ایرانی اسلامی، تخصیص سهمیه به ایثارگران و فرهنگیان، نگاه بلندمدت برای تأمین آب، دفع و تصفیه فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در پروژه‌های در دست ساخت و تدبیر برای مقابله با دلالی واحدهای ساخته شده از اهم مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

اشتراک گزاری

درباره ی shora-markazi

همچنین ببینید

نشست خبری

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت :

مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *