آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با اعضای شورای ائتلاف استان مرکزی

آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی مطرح کرد:

کارتشکیلاتی یک امر ضروری و واجب برای استان است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر انسجام هر چه بیش تر نیروهای معتقد به مبانی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت :

جریان هائی که به آرمانهای امام(ره) و شهدا و انقلاب اسلامی وفادار هستند باید کار تشکیلاتی را که امروز خلاء آن در فعالیت های سیاسی احساس می شود جدی تر بگیرند.

وی افزود:
ما به تشکّل هائی همچون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که تشکیلاتی سالم، پیشرو، حاضر در صحنه و سختکوش و اعضای آن مجاهد فی سبیل الله باشند به شدت نیازمندیم.

امام جمعه شهر اراک گفت:
محصول چنین تشکّلی برای اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و انقلاب اسلامی مبارک و منشاء برکات و خدمات ارزشمند و خداپسندانه خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد:
ما امروز در شرایط حساسی قرار داریم به طوری که همه ی ما باید پای انقلاب و آرمان های آن بایستیم ودفاع کنیم.

وی افزود:
در آستانه دو انتخابت مهم قرار داریم که در وهله اول مشارکت بالا و گسترده مردم در انتخابات برای ما مهم است و ما باید زمینه این مشارکت را فراهم کنیم که در این میان وظیفه تشکّل های سیاسی برای بستر سازی مشارکت مردمی بسیار مهم است.

وی باانتقاد از روند واگذاری های شرکت ها و کارخانجات در اراک و مشکلات فراوانی که برای مردم بوجود آورده افزود:

علی رغم همه مشکلاتی که داریم اما در مقابل ظرفیت های فراوانی هم داریم که از آنها غفلت شده است که می توان با استفاده از این ظرفیتها و رشد بهره وری، بسیاری از مشکلات را حل کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین میر مهدی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گزارشی از اقدامات و فعالیت های این شورا طی یک سال گذشته و فرآیند شکل گیری ساختار و روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و برنامه های آینده شورا ارائه کرد.

اشتراک گزاری

درباره ی shora-markazi

همچنین ببینید

پیگیری مرکز مطالبه گری درخصوص اسکان بیشتر در شهر جدید امیرکبیر

دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: یکی از مسائل شهر جدید امیرکبیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *